Запчастини та інструменти для майстрів
Ваше місто:
Київ
X
Ви з Києва?
Ні Так

Вказавши місце знаходження, ми зможемо надати більш актуальну інформацію
(098) Показати
з 09.00 до 18.00
Зателефонувати?
Контактні телефони
Kyivstar + Viber
  • +38 (098) 000-86-86
Vodafone
  • +38 (050) 388-53-52
Lifecell
  • +38 (093) 170-06-54
Київ
  • +38 (044) 390-79-88
Одеса
  • +38 (048) 734-41-69
Харків
  • +38 (057) 728-53-27
Email
Замовлення дзвінка
+38
Замовити
Реєстрація
Вхід
+38
Показати пароль
Реєстрація
В нашій базі вже існує користувач з таким номером телефону. Якщо це Ваш телефон, і Ви не пам'ятаєте пароль для входу - відновите його.
Відновити пароль
Ваша реєстрація пройшла успішно. Тепер Ви можете авторизуватися використовуючи зазначені Вами дані.
Авторизація
Відновлення пароля
+38
Змінити пароль
На вказаний Вами номер телефону було відправлено SMS c кодом підтвердження, який необхідно ввести для завершення відновлення пароля. Введіть код і натисніть «Завершити».
Завершити
Ви ввели невірний код, у Вас залишилася 1 спроба.
Дякуємо, Ваш пароль був змінений. Можете авторизуватися використовуючи новий пароль.
X
Якщо Ви звернули увагу, то коли Ви прокручуєте сторінку нашого сайту, вгорі з'являється додаткове меню, з основними кнопками навігації.
Але іноді це меню може заважати, наприклад, якщо у Вас маленький екран монітора і це меню може займати корисний простір в робочій області.
Тому, ми вирішили дати Вам можливість самим вибирати, як Вам зручніше з меню або без. У цьому віконці, Ви завжди, можете включити або вимкнути це допоміжне меню, в залежності від того як Вам більше подобається.
Залишити включеним Відключити
ПОВЕРНУТИСЯ

Основні умови обслуговування і реєстрації користувачів на сайті

ПРАВИЛА ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ «МАСТЕР-ПЛЮС» ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ

Одним із основних напрямків діяльності ТОВ «МП Партс» є роздрібна торгівля, що здійснюється через мережу Інтернет. Дана торгівля здійснюється через Інтернет-магазин з назвою «МАСТЕР ПЛЮС».

ТОВ «МП Партс» використовує торгівельну марку «МАСТЕР ПЛЮС» на підставі укладеного з власником торгівельної марки ліцензійного договору на використання торговельної марки від 01 липня 2022 року.

Дані правила мають на меті визначення основних засад діяльності Інтернет-магазину «МАСТЕР ПЛЮС» (надалі інтернет-магазин), визначення засад, які стоять перед працівниками Інтернет-магазину та особами, які на підставі укладених субліцензійних договорів мають доступ до онлайн платформи та право розміщення товарів і послуг під брендом «МАСТЕР ПЛЮС», їх функцій та обов'язків, а також порядку обслуговування Споживачів Інтернет-магазину та їх прав.

Інтернет-магазин - засіб для представлення або реалізації продукції, роботи чи послуг шляхом вчинення електронного правочину, через який ТОВ «МП Партс» здійснює роздрібну торгівлю непродовольчими товарами (продукцією).

Персонал інтернет-магазину - це працівники ТОВ «МП Партс», які задіяні у роботі Інтернет-магазину (працівники Інтернет-магазину), а також особи, які на підставі укладених субліцензійних договорів мають доступ до онлайн платформи та право розміщення товарів і послуг під брендом «МАСТЕР ПЛЮС».

Споживачі інтернет-магазину - це фізичні чи юридичні особи, які виявили бажання оформити та/або оформили замовлення в Інтернет-магазині. Споживачі поділяються на дві категорії Споживач одноразового замовлення (новий клієнт) та Споживач-майстер (постійний клієнт з багаторазовими замовленнями).

Продукція інтернет-магазину - деталі, комплектуючі, запасні частини до різних видів побутової техніки та супутніх товарів з обслуговування, ремонту та догляду за побутовою технікою (надалі - продукція). Зазначена продукція постачається Споживачу ТОВ «МП Партс» або фізичною особою-підприємцем, які на підставі укладених субліцензійних договорів мають доступ до онлайн платформи та право розміщення товарів і послуг під брендом «МАСТЕР ПЛЮС».

І. Основні засади діяльності Інтернет-магазину

Основні засади діяльності Інтернет-магазину обумовлюються у сфері обслуговування та консультування Споживачів продукції, умов замовлення такої продукції, представлення та передачі такої продукції Споживачеві, та інших послуг, що супроводжують вищезазначені процеси. До них відноситься:

  1. Персонал Інтернет-магазину, має організувати та координувати всі роботи i операції пов'язані з замовленням, виявленням попиту, пошуком постачальників товару та послуг, закупкою, доставкою та передачею Споживачу продукції, у відповідності до попереднього замовлення та на умовах узгоджених сторонами, шляхом оформлення процесу замовлення та доставки в інтернет-магазині.

  2. Обслуговування та консультації Споживачів в Інтернет-магазині відбуваються кваліфікованим Персоналом інтернет-магазину, що має на меті якісно допомогти Споживачеві визначитися з вибором продукції, а також проконсультувати Споживача стосовно всіх супутніх питань щодо такої продукції.

  3. Інтернет-магазин не вимагає від Споживача реєстрації aбo укладання договору на перегляд продукції. Але для здійснення розрахунку i оформлення замовлення продукції у режимі on-line потрібно зареєструватися.

  4. Інформація, розміщена в Інтернет-магазині, с загальнодоступною.

  5. Інтернет-магазин здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України.

  6. Інтернет-магазин не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, наданої Споживачем при оформленні замовлення.

  7. Використання інтернет-магазину для перегляду, вибору товару i оформлення замовлення є безоплатним.

  8. З метою оптимізації та удосконалення процесів передачі продукції Споживачеві Персонал інтернет-магазину слідкує за дотриманням даних Правил, у разі необхідності документально фіксує окремі етапи процесу та результати взаємовідносин сторін.

  9. 3нижки від заявленої вартості продукції, що зазначена на сайті Інтернет-магазину встановлюються за згодою сторін (між окремим Споживачем та Персоналом Інтернет-магазину).

II. Споживач та Персонал Інтернет-магазину

  1. Споживач

    1. Кожен Споживач інтернет-магазину має право на кваліфіковане обслуговування, консультування щодо різноманітних характеристик продукції з боку Персоналу інтернет-магазину.

    2. Споживач має право запропонувати ідеї для найбільш зручного для нього розміщення та представлення продукції в Інтернет-магазині.

    3. Споживач має право виразити свої побажання щодо продукції, які він хоче отримати. Така інформація розглядається Персоналом Інтернет-магазину i, при наявності такої можливості, трансформується у попереднє замовлення продукції для максимально повного задоволення попиту Споживачів інтернет-магазину.

  2. Персонал інтернет-магазину

    1. Персонал інтернет-магазину організовує всі роботи i операції, пов'язані з замовленням, закупкою, доставкою та передачею Споживачу продукції інтернет-магазину в інтересах та за рахунок Споживача.

    2. Надає Споживачам консультації по телефону, в онлайн-чаті, месенджері тощо по: асортименту продукції, виробникам продукції, характеристиці продукції, конструктивним особливостям окремих видів продукції, по їх призначенню та використанню, якості та гарантійним термінам, правилам догляду за продукцією та умовам зберігання, технічним можливостям, експлуатації, додатковим послугам Споживачу.

    3. Персонал інтернет-магазину може не надавати інформацію стосовно продукції, якщо цю інформацію не надає виробник продукції, а також цього не потребує законодавство України.

    4. Допомагає обрати Споживачу необхідну продукцію, в рамках своєї компетенції.

    5. Здійснює опрацювання та оформлення онлайн-замовлень.

    6. Перевіряє надходження оплати за продукцію.

    7. Перевіряє наявність супровідних документів, сертифікатів відповідності, посвідчень про якість та відповідність продукції чинним стандартам та вимогам.

    8. Здійснює відправку продукції Споживачу через транспортну компанію.

    9. Отримує інформацію від Споживача відносно отриманої продукції.

    10. Займається вивченням попиту Споживачів, вивчає асортимент наявний у постачальників продукції та організовує процес представлення такого асортименту продукції для Споживачів.

    11. Організовує вивчення попиту на види продукції та послуг, які задовольняють потреби Споживачів.

    12. Забезпечує умови для одержання Споживачами інформації про наявність продукції, її ціну, якість та споживчі властивості.

    13. Оперативно розглядає скарги Споживачів i вживає заходів щодо усунення порушень та недоліків у роботі Інтернет-магазину.

    14. Під час виконання своїх функцій та обов'язків Персонал Інтернет-магазину зобов'язаний бути ввічливим, вміти коректно знаходити вихід із конфліктних ситуацій.

III. Режим роботи інтернет-магазину:

  1. Для Інтернет-магазину «МАСТЕР ПЛЮС» встановлюється наступний режим роботи:

    • Понеділок - П'ятниця з 09:00 до 18:00

    • Субота з 10:00 до 15:00

    • Неділя - вихідний

  2. Через сайт замовлення приймаються цілодобово.

  3. По телефону +38(098)0008686 замовлення приймаються з 09:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю, та в суботу з 10:00 до 15:00.

IV. Порядок здійснення замовлення продукції:

  1. Здійснення замовлення on-line:

    1. На сторінці Інтернет-магазину у розділі «Каталог товарів» на підставі приведених ілюстрацій та описів Споживач обирає продукцію, яку бажає замовити, натискаючи на кнопку «Додати в кошик». Обрана продукція складається до віртуального кошика, підраховується кількість та загальна вартість продукції. Вміст віртуального кошика можна змінити до закінчення замовлення продукції. Споживач заповнює електронну форму замовлення продукції таким чином підтверджуючи замовлення. У електронній формі Споживач зазначає своє прізвище, ім'я, по батькові (у випадку оплати замовлення накладеним платежем (післяплатою) по батькові потрібно вказати обов'язково), країну та місто доставки, спосіб доставки та оплати продукції, свій номер телефону, електронну адресу.

    2. Якщо Споживач є новим: таким, що раніше не здійснював замовлення в Інтернет-магазині «МАСТЕР ПЛЮС», його реєстрація буде відбуватися автоматично під час здійснення замовлення. Логіном для входу на сайт буде номер мобільного телефону Споживача, а пароль прийде на номер телефону Споживача у формі СМС-повідомлення.

    3. Якщо Споживач, вже раніше, зареєстрований необхідно авторизуватися на сайті Інтернет-магазину натиснувши під час здійснення замовлення «Я постійний клієнт» та авторизуватися використовуючи номер мобільного телефону як логін. У випадку втрати паролю - його можна відновити.

    4. Найближчим часом Персонал інтернет-магазину зв'язується із Споживачем для уточнення деталей замовлення. У випадку, якщо Споживач під час завершення замовлення натисне «Мені можна не телефонувати» замовлення одразу відправляється на склад для пакування та готується на відправку - у такому випадку Персонал інтернет-магазину не зв'язується зі Споживачем, а вся відповідальність за правильність обрання та замовлення продукції покладається на Споживача.

  2. Здійснення замовлення по телефону.

    1. Споживач може здійснити замовлення продукції за телефоном +38(098)0008686, aбo телефонами вказаними на сайті. Замовлення приймаються з 09:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю, та з 10:00 до 15:00 в суботу.

    2. Споживач може замовити унікальну мало ліквідну продукцію. У цьому випадку така позиція замовляється на умовах попередньої оплати у розмірі 30% від вартості такої продукції.

    3. Інтернет-магазин лише організовує всі процеси щодо замовлення та передачі продукції Споживачеві, тому у випадку замовлення унікальної мало ліквідної позиції строки її очікування та доставки Споживачеві обумовлюються окремо.

    4. Інтернет-магазин не може повністю гарантувати виконання обумовлених строків очікування мало ліквідної продукції. У разі, якщо обумовлений строк очікування збільшився на два та більше тижні, Споживач має право на повернення попередньої оплати за таку позицію aбo має право підтвердити подальше очікування товару.

    5. У разі, якщо надійшов товар, який є офіційно взаємозамінним із замовленою мало ліквідною позицією, i це має офіційне підтвердження від виробника, то Споживач не має права відмовитись від такої продукції, посилаючись на невідповідність за кольором aбo зовнішнім виглядом. Доказом офіційної взаємозамінності є як роздрукована документація від виробника, так скріншот офіційного сайту виробника, на якому назначена вся необхідна інформація.

    6. Споживач несе всю відповідальність за повідомлення Персоналу інтернет-магазину достовірних відомостей про себе, свою поштову адресу й інші відомості, необхідні для виконання сторонами зобов'язань із реалізації' продукції та її оплати. Інтернет-магазин не несе відповідальності за невиконання замовлення якщо Споживач вказав недостовірні відомості про себе. Повторна доставка товару, а також інші дії з боку інтернет-магазину здійснюються тільки за узгодженням сторін з віднесенням відповідних додаткових витрат на Споживача.

    7. Споживач може відмовитися від замовлення на будь-якій стадії його оформлення до моменту відправки продукції.

    8. Вважається що Інтернет-магазин повністю виконав свої зобов'язання із продажу продукції з моменту прийняття товару Споживачем у транспортній компанії.

V. Обробка i виконання замовлень

  1. Замовлення обробляються протягом 24 годин i можуть бути виконані протягом 3 днів, якщо продукція, замовлена Споживачем, є на складі. Строк виконання може збільшуватися через те, що замовлення надійшло в нічний час aбo у вихідні та святкові дні.

  2. Виконання замовлення продукції, якої немає в наявності в момент здійснення замовлення, виконується в індивідуальний термін, який визначається для кожного такого замовлення окремо та погоджується із Споживачем.

  3. Відправлення здійснюється з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 16:00, суботу з 10:00 до 14:00.

VI. Оплата

  1. Споживач купує продукцію в Інтернет-магазині за цінами зазначеними на сайті Інтернет-магазину. Знижки від заявленої вартості продукції, що зазначена ка сайті Інтернет-магазину встановлюються за згодою сторін (між окремим Споживачем та Персоналом інтернет-магазину).

  2. Споживач може здійснити оплату замовленої продукції одним із зазначених нижче способів:

    1. Оплатою на розрахунковий рахунок.

    2. Готівкою - при отриманні продукції у точці видачі.

    3. Накладеним платежем при отриманні продукції на Новій Пошті aбo Укрпошті.

VII. Доставка продукції

  1. Доставка замовленої продукції здійснюється як на території України так i за її межами.

  2. Доставка замовленої продукції на території України здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта» або через «Укрпошту».

  3. День в день, здійснюється відправка лише тих замовлень, що переведені на відправку до 15:00 цього ж дня (будні дні) та до 13:30 в суботу.

  4. Інтернет-магазин не відповідає за роботу транспортних компанії.

  5. Переходом права власності є момент підпису Споживача на квитанції (видатковій накладній) про одержання товару.

  6. Споживач повинен отримати замовлену продукцію протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту надходження останньої до офісу компанії-перевізника. В протилежному випадку не отримана Споживачем продукція автоматично повертається до інтернет-магазину, а замовлення анулюється.

  7. Споживач може за бажанням отримувати разом з замовленою продукцією акт прийому-передачі на таку продукцію. Такий акт надається тільки за окремою вимогою Споживача, про що останній самостійно зазначає в момент оформлення замовлення.

  8. У випадку якщо Споживачем зазначена помилкова адреса, через що доставка замовлення виявилася неможливою, він повідомляє про це в найкоротший термін. Замовлення може бути доставлене повторно по новій адресі, зазначеній Споживачем, при цьому всі додаткові витрати й ризик збільшення строків доставки покладається на Споживача.

  9. Доставка продукції також може здійснюватися у точці видачі, що знаходиться за адресою м. Вінниця, вул. К. Василенка, 16

VIII. Умови повернення продукції

  1. Інтернет-магазин гарантує відповідність доставленої продукції заявленій Споживачем. 

  2. У зв'язку з тим, що запчастини що продає Інтернет-магазин - не є продукцією готовою до експлуатації, Інтернет-магазин не надає жодних гарантій на продукцію.

  3. Споживач може відмовитись від отримання продукції у будь-який момент до моменту її відправки.

  4. Споживач може повернуть продукцію протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів, з дня наступного за днем отримання продукції.

  5. Споживач може повернути продукцію, якщо при отриманні було виявлено, що вона неналежної якості. Для цього Споживач має перевіряти продукцію в момент отримання її в офісі транспортної компанії чи точці видачі. Така продукція буде прийнята Інтернет-магазином, якщо не буде виявлено слідів її експлуатації та установки. У разі, якщо Споживач не перевірив якість та комплектність продукції в офісі транспортної компанії чи точці видачі, на момент отримання, жодні претензії Інтернет-магазином не приймаються.

  6. Споживач може повернути продукцію належної якості у разі, якщо збережена цілісність упаковки, ярликів та пломб, збережений товарний вигляд продукції та немає слідів експлуатації. При виникненні таких обставин, Персоналом інтернет-магазину проводиться огляд такої продукції, i якщо не виявлено порушення вищевказаних умов, відбувається її повернення. Строк для такого повернення складає 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня наступного за днем отримання продукції Споживачем в офісі транспортної компанії чи точці видачі. За цих умов, Споживач заповнює відповідну заяву на сайті Інтернет-магазину, із зазначенням дати складання заяви. При цьому таку заяву Споживач має надіслати за власним підписом за адресою 21027, Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця, вул. Костянтина Василенка буд. 16.

  7. Перед поверненням продукції Споживачу обов'язково потрібно зв'язатися із Персоналом інтернет-магазину для погодження такого повернення.

  8. Повернення продукції здійснюється за адресою, яка була зазначена на посилці як адреса відправника на ім'я фізичної особи-підприємця, що зазначений на посилці як відправник. У випадку втрати зазначеної адреси її можна з'ясувати у Персоналу інтернет-магазину aбo на сайті інтернет-магазину в розділі "Контакти”.

  9. Посилка з продукцією, що повертається не повинна бути надіслана накладеним платежем, так як в такому випадку її не зможе отримати Персонал Інтернет-магазину.

  10. Після здійснення повернення продукції (надіслання посилки) Споживач зобов'язаний повідомити Персонал інтернет-магазину номер товарно-транспортної накладної компанії перевізника.

  11. Транспортні витрати за повернення продукції покладаються на:

    1. Інтернет-магазин «МАСТЕР ПЛЮС» (ТОВ «МП Партс») - у випадку повернення продукції, яка не підійшла Споживачу через провину персоналу Інтернет-магазину;

    2. Споживача - у випадку повернення продукції, яка не підійшла Споживачу через провину самого Споживача.

  12. Не підлягає поверненню продукція, що замовляється Споживачем індивідуально. Індивідуальне замовлення унікальної мало ліквідної продукції зазвичай відбувається у разі, коли така продукція є непопулярною. Таке замовлення відбувається на умовах попередньої оплати та без можливості повернення такої продукції.     

  13. Не підлягає поверненню також продукція, яка:

    1. була у використанні;

    2. втратила свій товарний вигляд та/або споживчі властивості;

    3. має пошкодження пломб, ярликів, цілісності оригінальної упаковки;

    4. з інших причин, що передбачені у Законі України про захист прав споживачів»

  14. Повернення грошових коштів Споживачеві відбувається виключно на його банківські реквізити, протягом 3-х робочих днів з дати отримання повернення інтернет-магазином.

 



Калькулятор доставки Калькулятор доставки
Розрахунок доставки буде здійснено для міста Київ, Київській області.

Спосіб оплати:

Спосіб доставки: