
Обов'язкова умова, при якій приймаються претензії на якість і цілісність доставленого товару, це - перевірка пакету і товару безпосередньо на представництві служби доставки. Якщо ви забрали товари зі служби доставки і після цього дізналися, що щось не так як повинно бути - претензії не приймаються, оскільки такі товари поверненню та обміну не підлягають.
Ви маєте право перевірити товари, отримуючи їх на службі доставки, і тільки після цього забирати їх і підписувати товарну накладну. Оскільки підпис в накладній - це ваша згода, про те, що товари прибули вчасно, і вам все підходить. Якщо, ви забрали товар не перевіривши його, і побачили, що чогось не вистачає, або щось розбите, де гарантії, що ви не втратили, або не розбили його по дорозі додому?
Тому, будь ласка, уважно перевірте всі товари на представництві служби доставки! Також не ображайтеся на нас, якщо ми не приймаємо ваших претензій, про те, що товари не були перевірені на ЦІЛІСНІСТЬ ВИРОБу.
P.S. Що б не говорили вам на транспортній службі, що не забирайте посилку, якщо товари в ній не підходять вам. Краще зателефонуйте нам, і знайдемо вихід зручний для Вас. Якщо в цей час ми вже не працюємо - просто залиште посилку, і ви заберете її пізніше.