
Ми завжди намагаємося відправляти замовлення в той же день, коли воно було переведене на відправку.
І в переважній кількості випадків у нас це виходить. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб виїхали всі замовлення, які були переведені на відправку, аж до 16:30. Саме в цей час ми встигаємо в останній раз відправити всі зібрані замовлення на відділення Нової Пошти, з таким розрахунком, щоб вони виїхали з Вінниці в цей день.
Всі замовлення, які ми заносимо на Нову Пошту після 16.30 - виїжджають з Вінниці вже на наступний день.
І, на жаль, або на щастя останнім часом кількість замовлень значно зросла. А разом із замовленнями і навантаженням на наших співробітників, які обробляють і збирають замовлення.
В деякі дні, коли замовлень більше середнього, вони фізично не встигають моментально обробляти і зібрати замовлення. Що призводить до того, що затримка між переводом замовлення на відправку і його готовністю до відправки складає до двох годин.
Частково це пов'язано з тим, що частина постійних клієнтів чекають до останнього і не оформляють замовлення з розрахунком того, що можливо знадобиться ще, щось для ремонту. Така ситуація призводить до того, що за пів години до останньої відправки замовлень, з'являється дуже багато нових. В результаті всіх перерахованих фактів - ми не завжди встигаємо їх відправити, а клієнти ображаються.
Тому, на даний момент, ми можемо гарантувати відправку замовлень день в день, якщо вони були переведені на відправку до 15:00 цього дня. Ми звичайно, як і раніше, будемо намагатися відправити всі замовлення, що надійшли до 16:30, але гарантувати цього не зможемо.
Тому прохання не зволікати з оформленням і оплатою замовлень, якщо хочете щоб воно поїхало від нас в той же день.
Якщо нам скажуть: «Збільште кількість співробітників, і все будете встигати» - це буде справедливе зауваження. Ми так і робимо. Але, на жаль, щоб отримати «якісного» співробітника - треба знайти, відібрати і навчити його. А це займає кілька місяців.
Тому дуже сподіваємося на Ваше розуміння! І постараємося виправити ситуацію в найближчі місяці.
Хотів би звернути Вашу увагу, що переведення замовлення на відправку це не те ж саме, що оформити замовлення. На відправку замовлення переводиться після опрацювання замовлення нашими менеджерами, а так само узгодження його з клієнтом. А ще на відправку замовлення переводяться після оплати (надходження коштів на наш рахунок), якщо замовлення оформлене за передоплатою, а не післяплатою.