Давайте коротко розглянемо конструкцію мотора колекторного типу. Він має дві кришки і обмотки, виводи яких виведені на колектор (ізольований циліндр з ламелями). Напруга подається на ротор за допомогою контактних щіток, які мають вигляд брусків. Після довгої експлуатації мотора, матеріал з якого виготовлені щітки, перегорає і вони сточуються. Після цього перестає крутитися і сам мотор.
Пошкоджені щітки Ви можете побачити тільки при зніманні з мотора корпусу тримачів для щіток. Якщо провести тестування омметром, то можна виявити контакт, але мотор як і раніше не буде працювати. У новій щітці виліт може бути від 20 до 30 мм, в залежності від її типу. Якщо виліт 5 або 7 мм, то це означає що її потрібно терміново замінити. Зазвичай замінюють дві щітки. Потрібно дуже обережно ставитися до їх заміни. Спочатку обов'язково проведіть притирання щіток і чистку колектора.
Тахогенератор - це також чимало важлива деталь двигуна. Складається він з котушки з обмоткою, яка прикріплена за допомогою полюсних наконечників до магніту і кришці мотора. Магніт знаходиться на торцевій частині ротора і переміщається в такому ж напрямку як і ротор. Котушки бувають закриті і відкриті. Опір на обмотках може досягати значення 1,8 кому. Ще один важливий момент - це захист колекторних і асинхронних електродвигунів. Для цього в обмотку двигуна встановлюють запобіжник з біметалічної пластини. Якщо відбувається перегрів обмоток, то контакт розмикається, а живлення припиняється. Після того, як мотор остигає, ланцюг знову замикається.
В Інтернет-магазині «Майстер-плюс» Ви можете замовити будь-яку деталь на Вашу пральну машинку та іншу побутову техніку. У нас найнижчі ціни на запчастини по всій Україні.