Для того щоб процес прання нормально здійснювався і білизна в кінцевому результаті була чистою, потрібно щоб обертався барабанний механізм.
Обертання може відбуватися двома способами.
Перший спосіб - це коли обертання від шківа мотора передається на шків барабана завдяки пасової передачі. Такий тип обертання найбільш поширений. У ролі ведучих моторів можуть бути колекторні і синхронні мотори різного типу. Відрізнятися такі мотори можуть тільки своїми кріпильними кронштейнами.
Давайте розглянемо, з чого складається асинхронний мотор. Такий тип мотора складається з двох кришок (задньої і передньої), які зроблені з силуміну. У кришках є місця ще і для передніх і задніх підшипників. Мотор оснащений додатковою крильчаткою (вентилятором), яка призначена для охолодження обмоток. Зазвичай в таких моторах є кілька груп обмоток, кожна з яких для чогось призначена. Наприклад, обмотка ML застосовується в режимах полоскання і прання, а МС - тільки в режимі віджимання. Конденсатор підключений до обмоток конденсатора, чим і забезпечується ефект обертання.
У деяких машинках-автоматах використовуються асинхронні двигуни з тахогенератором і додатковими обмотками. Під час прання, обмотки коммутуются звичайним способом, а при режимі віджимання підключається електронний модуль і додаткові обмотки. Таким чином, забезпечується хороша розкладка білизни перед віджимом. Спочатку барабан обертається на малих обертах, після чого швидкість обертання поступово збільшується. Легка білизна прилипає до верхньої внутрішньої поверхні барабана, а важка опускається на дно механізму. Ось так і відбувається збалансування барабанного механізму з одягом.
Для забезпечення нормальної розкладки білизни в машинках зі звичайними моторами використовують шківи варіаторного типу. Усередині таких шківів розміщено три невеликих вантажі циліндричної форми. Коли швидкість збільшується, вантажі роз'їжджаються в різні боки і таким чином, пересувають частину шківа. Ремінь плавно переходить на великий діаметр шківа і швидкість обертання збільшується. У пральних машинках з моторами колекторного типу використовуються поліклинові ремені, завдяки яким здійснюється хороше зчеплення з шківом. На шківі є спеціальні канавки для ременя.
Поліклинові ремені виготовляються з гуми на кордомовой основі. Бувають також ремені з неопрену або нейлону. На всіх ременях є спеціальне маркування, яке позначає профіль клинів і довжину ременя. У нашому Інтернет-магазині Ви можете знайти тільки якісні ремені за найдоступнішими цінами на ринку.