
Підключення електродвигуна пральної машини - це не просте завдання, з якою може впоратися не кожен користувач.
Наприклад, розглянемо зламану пральну машинку. Зрозуміло, що несправності пральних машин бувають дуже різними, але навіть при виникненні серйозної поломки, коли ремонт пристрою не доцільний, в машинці залишається досить багато робочих запчастин, які можна ще десь використовувати. Особливо це стосується такої важливої запчастини, як мотор пральної машини. Найоптимальніший варіант використання такого елемента, це підключення його до іншого механізму.
Електродвигун може спокійно підійти до шліфування або заточування. Як же правильно виконати таке підключення? Будь-яка модель електродвигуна складається з двох обмоток: робоча і пускова. Пускова обмотка використовується для того, щоб розігнати мотор від спокійного стану до робочого. Робоча ж потрібна для підтримки необхідної швидкості мотора під час експлуатації пральної машинки. Тому вам потрібно визначити висновки двох обмоток. Далі правильно поділити їх на пари, у чому вам може допомогти мультитер - пристрій, за допомогою якого можна виміряти силу струму, опір і напруга.
Під час розподілу пар потрібно також дізнатися опір кожної обмотки. Зауважте, що у пусковий обмотки, опір має бути більше, ніж у робочої. У деяких сучасних моделях пральних машин є ще одна пара проводів, які відповідають за швидкість мотора. Як тільки ви в цьому розібралися можна приступати до підключення електродвигуна машинки до електромережі. Напрямку обертання мотора буде залежати в першу чергу від місця знаходження висновків пускової обмотки. Тобто, якщо ви поміняєте місцями ці висновки, то зміниться і напрямок обертання електродвигуна.
Для того щоб отримати зсув фази, обмотку необхідно підключити безпосередньо через конденсатор. Перед тим, як запускати мотор, краще його добре зафіксувати, це допоможе уникнути пошкодження проводів. Перш ніж приступати до активного використання електродвигуна, обов'язково перевірте, чи не нагрівається він. Прикладіть до нього руку, якщо значення температури нормальне, то ви зможете спокійно тримати руку і далі. Якщо ви відчуваєте, що температура значно вища нормальної, то треба з'ясувати причину перегріву. Можливий варіант підключення конденсатора з дуже великою ємністю або ж проблема в самому моторі. Наприклад, в щітки двигуна може потрапити пил або бруд, підшипники можуть зноситися і т.д.
Якщо ви, не розібравшись в перегріві, і далі будете експлуатувати двигун, то він може дуже швидко зламатися.