Абсолютно всі пральні механізми оснащені лотками або спеціальними контейнерами для засипання в них порошку, відбілювача і ополіскувача для прання. У машинках з фронтальною закладкою білизни, такі лотки діляться на кілька відділень і висуваються. Тому їх часто ще називають дозаторами, так як при пранні з них забирається певна кількість миючого засобу.
Це не правильно, так як сам лоток не може ділити на якісь дози миючий засіб. Весь порошок, який Ви туди засинаєте, поступово вимивається водою в той час, коли наповнюється бак. Якщо повністю заповнити лоток порошком, то може статися аварія, так як вода з піною може затопити систему управління і просочуватися з машинки. В результаті користувач буде купувати новий блок для управління, витрачати гроші на послуги майстрів або взагалі позбутися машинки.
Зовсім інша справа, якщо є відділення з сифонами, які дійсно вважаються дозаторами. У них є 2 відсіки, які призначені для основного і попереднього режиму прання. Управління лотками може відбуватися по-різному. Наприклад, вода може надходити в лоток з штуцерів, які підключені до електроклапанів за допомогою шлангів. Або ж управління відбувається завдяки спеціальному крану, який вбудований в зовнішній корпус. Такі системи зазвичай використовуються в машинках-автоматах з одним клапаном для подачі води. Відбілюючим засоом і кондиціонери потрібно заливати в відсіки маленькими дозами, для того, щоб кількість розчину не була більше рівня трубки сифона для зливу.
Сифони, які розміщені в таких літаках, працюють аналогічно. Після неодноразового використання пральної машинки кран може заклинити, що призведе до відсутності надходження води в відсіки. Така ситуація може виникнути в результаті того, що залишилися частинки миючих засобів. В такому випадку не обов'язково міняти весь диспансер, досить буде помити гарячою водою те місце, де вмонтовано поворотний кран. Можна також отримати весь диспансер, і покласти його в гарячу воду. Якщо у Вас виникли якісь серйозні неполадки, тоді краще звернутися до досвідченого майстра.