.png)
Зміст
Історія заснування компанії Електролюкс
Етапи розвитку компанії ключові дати
Основні досягнення
Увага до якості по відношенню до споживача
Позиції на ринку зараз. Інновації в технологіях і суспільних напрямках діяльності
Переваги компанії Electrolux
Історія заснування компанії Електролюкс
Компанія Electrolux була заснована в 1910 році і назва її була на той час Elektromekaniska AB. Даний концерн є одним із провідних виробників побутових приладів в світі. Побутова техніка Electrolux продається в майже 150 країнах світу і щорічно її кількість досягає більше ніж 50 мільйонів.
Концерн налічує 60 офісів, що розміщуються в різних країнах світу а техніка виготовляється на заводах, які побудовані більше ніж в 10 країнах Європи в тому числі і в Україні.
Починаючи з 1910 року компанія стрімко розвивалася, змінювалася, розширювала та покращувала своє виробництво. В 2015 році стартувало виробництво вузьких пральних машин Electrolux на заводі в м. Івано-Франківськ, в яких було встановлено інверторний мотор. На цьому розвиток не припинено, на сьогодні і надалі продовжується розробка та виготовлення новітніх приладів, за допомогою яких наш побут стає простішим та комфортнішим.
Етапи розвитку компанії ключові дати
Шведський виробник побутової та професійної техніки electrolux має цікаву історію розвитку, яка пишеться і сьогодні, адже компанія не зупиняється на досягнутому.
В 1910 році підприємець Аксель Веннер-Грен заснував компанію Elektromekaniska AB, яка в 1912 році розпочала тісну співпрацю з підприємством, що спеціалізувалося на виготовленні вуличних гасових ламп. В цьому ж році компанія розпочинає виготовлення перших побутових пилососів. Після злиття Elektromekaniska AB з AB Lux у 1919 році було засновано компанію Elektrolux AB, а сучасну назву, до якої ми звикли Electrolux, було змінено тільки в 1957 році.
В 1921 році Аксель Веннер-Грен запропонував удосконалити пилососи моделі V, встановивши на них полозья, що стало першим кроком для виготовлення перших в світі роботизованих пилососів. Ця модель стала популярною серед користувачів адже була комфортною та практичною у використанні.
1925 рік винахідником Альбертом Ейнштейном було розроблено та створено перший у світі безкомпресорний холодильник D-fridge
1951 рік була виготовлена перша в світі пральна машина Electrolux W20.
1959 рік ринку побутової техніки шведська компанія electrolux представила першу посудомийну машину Electrolux D30, перевагою якої була її компактність.
1964 рік – продовження вдосконалення пилососів і в світі з'явився перший прилад, що мав одноразовий мішок для збору пилу, індикатор, що допомагав зрозуміти рівень заповнення мішка та шнур, що змотувався. Це був пилосос Luxomatic Z90.
1975 рік став наступним кроком у розвитку лінії виробництва пилососів, вірніше їх удосконалення. Саме в цьому році з'явився перший пилосос на колесах Electrolux Z320, який автоматично вимикався, коли мішок повністю був заповнений.
2013 рік став значущий для концерну тим, що було запущено старт нової, унікальної лінійки техніки під назвою Electrolux Platinum. Саме ця лінійка була виготовлена спеціально під ринок країн Східної Європи та Кавказу.
2015 рік розпочато роботу по виготовленню інверторних пралок на власному заводі в Україні, розпочато роботу філіалу Електролюкс України.
Основні досягнення
Electrolux – це лідер на ринку виробництва побутової техніки, що об'єднав в собі групу з 156 компаній, серед яких і aeg electrolux. І саме це є основним досягненням компанії, адже лідерство в галузі сталого розвитку має ключове значення для реалізації бізнес-стратегії.
Також до досягнень компанії можна віднести те, що було зроблено акцент на прибутковому зростанні й експансії в нові ринкові канали і сегменти. На ринку Китаю та інших ринках дуже швидко з'явилися побутові прилади середнього класу, що дозволило трансформувати ринок побутової техніки.
Компанія щорічно продає в різних країнах світу понад 50 мільйонів своєї продукції, а це дозволяє збільшувати органічне зростання продажів концерну.
Ще одним важливим досягненням компанії стало збільшення швидкості розробки продуктів, це дозволяє задовільнити попит споживачів, а також високий рівень довіри.
Компанія Electrolux перевершила зростання ринку і підвищила рентабельність, зробивши акцент на збільшенні частки продажів у регіонах росту, зміцнила свої позицій на ключових ринках збуту і в глобальному преміум-сегменті, розширила прибуткові швидкозростаючі товарні категорій. Також було збільшено розвиток послуг і після продажного обслуговування та знижено складність та собівартість продукції.
Увага до якості по відношенню до споживача
Велика увага компанією Електролюкс приділяється відношенню до споживача. Це проявляється в першу чергу в тому, що при розробці нових продуктів звертається увага на потреби споживача. Нові прилади дозволяють споживачам забезпечити не тільки комфорт при використанні, а й економити свій дорогоцінний час.
Кожен продукт компанії створено з певною метою. Розробники постійно модернізують технології виготовлення техніки, цим самим допомагаючи людям доглядати за своїм одягом, правильно харчуватися, зберігати ресурси нашої планети, свідомо підходити до використання та споживання цих ресурсів, покращувати атмосферу у власному домі, облаштовувати свої будинки більш практичними та безпечними приладами.
Електролюкс побутова техніка виготовлена з любов'ю, турботою а саме головне для її створення використовуються якісні electrolux комплектуючі.
Позиції на ринку зараз. Інновації в технологіях і суспільних напрямках діяльності
Як ми уже згадували вище в статті, Електролюкс є лідером на ринку виробництва та продажу побутової техніки. Компанія постійно працює над удосконаленням своєї техніки, з дотриманням всіх екологічних норм та політик. Доводить те, що відповідально відноситься до створення продукту, своїх клієнтів, працівників та партнерів.
Займає активну соціальну позицію на ринку і це проявляється в гармонійному співіснуванні, взаємодії та постійному веденні діалогу із суспільством. Компанія, з самого початку свого існування, постійно приймає участь у вирішенні актуальних та гострих соціальних потреб. Концерн Electrolux має свою систему цінностей, заходів та процесів, що дозволяють поширювати позитивний вплив в економічній, екологічній та соціальній сфері не тільки в середині компанії а й в навколишньому середовищі. Глобальна ціль Electrolux в тому, щоб зробити життя споживачів кращим завдяки вдосконаленню смаку, турботи та добробуту.
Переваги компанії Electrolux
1. Велика кількість заводів в 10 найбільших країнах Європи.
2. Споживач не обмежений у виборі тієї чи іншої побутової техніки.
3. Правильно та розумно продумана цінова політика, що дозволяє споживачам отримати якісний продукт за розумною ціною.
4. Продуманий та стильний дизайн будь-якого із побутових приладів компанії.
5. Побутові прилади з наявністю великої кількості сучасних, корисних функцій.
6. Великий вибір техніки на будь-який смак та бюджет.
7. Екологічність та економність.
8. Увага до потреб споживачів.
9. Простота в управлінні побутовими приладами компанії Electrolux.
10. Використання якісних комплектуючих при виготовленні техніки.
11. Якісне обслуговування та наявність сервісних центрів.
12. Компанією розроблена стратегія, яка дозволить виготовляти прилади, які відповідатимуть програмі ООН по боротьбі зі зміною клімату на планеті.